Sommarvärme

Fast det bara är början på maj månad!
Underbart!
Jag hoppas att Helena, Carola och Gun haft en bra dag idag också!? På deras egna födelsedagar!

 

Själv har jag nu, återigen, klarat av en helg med 48 timmarsjobb!
En bra sådan också! Och riktigt skönt, att den nu är över!
Egentligen ska jag jobba tor-fre, men har bytt ett pass, så det innebär en veckas ledighet!
Hör ni mig klaga..
Näe verkligen inte!

 

Efter jobbet idag, kom mamma hit och vi lunchade på favvo restaurangen, och titta vem som sen hittade mig:
Plus hennes mamma, gullebror, min syster och Conny också!
Nice!
Jag ser lite trött ut på kortet, men det kan ju bero på att jag nog är det också!
Men lycklig över att få mysa med Adina och Douglas! Det är underbart!
Nu ska det bli skönt att återigen få sova i min alldeles egna säng, ostört och förhoppningsvis länge!
Nya tag inför ännu en fin vårsommardag i morgon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: