Ojj..

Vad, kanske ni undrar..?
Eller inte.
Men, alltså, dom som känner mig vet att jag är en kvällstrött typ och en morgonpigg sådan..
Så att vakna 7.40 en vanlig tisdag, är i min värld helt enkelt en CHOCK!
Tvättstugan blev försenad, och mina tidiga morgonplaner likaså..
Men det bästa av allt är..
Jag har SEMESTER!
Och summasumarum är nog helt enkelt att jag måste väl ha varit trött då!
Jag har ju trots allt jobbat i 48 timmar i helgen.

 

Resten av dagen ska gå i mysets tecken!
För vad är väl bättre att få göra första dagen på semestern än att få mysa hela dagen med världens finaste Adina och Douglas?
Återkommer med bilder under dagen!
Under tiden kan ni ju kolla in Ehlins "nya" blogg så får ni se massor med fina bilder!
Var rädda om varandra idag och njut, trots att vädret är grått idag!
Det ska jag göra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: