Blogg.se

Har strul med sin webbläsare, så inläggen kommer knappt in..
Men, det är ju egentligen ett värdsligt problem, och kommer snabbt att glömmas bort, som så mycket annat!
Vi får väl se när ni kan läsa det här dravlet!
En underbar dag önskar jag er alla idag.
Väderprognosen visar +24°C i Uppsala idag..
Fantastiskt!
Om jag ska gnälla på nått, så kan jag ju få lov att gnälla på att min uteplats, är som ett grustag..
Dammigt, tråkigt och just nu är det en stor grus/jordhög precis utanför..
Jag har inte ens lust att plocka fram utemöblerna, och göra i ordning uteplatsen, det känns som ett jobb, som är helt bortkastad.
Att sitta där, känns också fånigt, med "arbetsgubbarna" körandes/gåendes 1 meter ifrån mig!
Så, nu har jag gnällt klart!
(Jag har installerat "instagram" på iphonen. Visst blev det coolt?!)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: