Tiden går fort

Även när man är ledig!
Idag är det redan torsdag, mer än halva veckan har redan passerat i raket fart!
Det är bara att gilla läget och försöka att hänga med, så gått det går!
Jag ska se till att ha en bra dag idag med!
Och jag hoppas att ni alla får detsamma!?

 

Jag har ännu en förfrågan till här på bloggen, som jag hoppas att någon kan svara på (brukar ju inte hända så ofta..!)
Frågan lyder:
Om jag skulle vilja signera min blogg med mitt namn, eller använda namnet Katlind, typ, som att jag skrivit signaturen själv.. Hur gör man då?
Eller bara ändra typsnittet på min Kram! till er?
Är det någon som kan tipsa om hur man gör?
Kram!

Postat av: IsaDora

Har jag fattat rätt om du vill att det står "Katarina" som en signatur efter ett avslutat inlägg?

Det jag kan komma på såhär på rak arm som jag skulle provat är att göra ett collage i picasa. Fortsättning nästa kommentar -->

Datum: 2011-03-03 kl. 12:12:52
URL: http://isadorawillind.blogspot.com
Postat av: IsaDora

Där du gör ett collage med vit bakgrund och signatur som du alltid bara klistrar in på slutet av varje inlägg. Nu vet jag inte om det faktiskt fungerar bra så eller om du lika gärna bara kan ändra typsnitt! :)

Datum: 2011-03-03 kl. 12:14:48
URL: http://isadorawillind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: