Jag har inte..

..Glömt er, jag lovar!!
Jag har bara haft en fullspäckad dag!

 

Jag måste få berätta om natten..
Jag sover ju inte speciellt hårt på mina jobb nätter, det vet ni kanske redan om.. Men med en förkylning i kroppen, så måste jag ha däckat rejält igår kväll.
Mitt alarm stod på 00.30, men vaknade av att min brukare påkallade min uppmärksamhet, och jag for upp som en raket, kollade på klockan i mörkret och såg att den var 03.00
Hur är det möjligt?
Vad har hänt?
Hur mår vi?
Ja ni fattar paniken, tills jag efter en stund gick tillbaka till klockan och insåg att hon var bara 00.15
Så kan det gå!

 

Idag har jag GÅTT hem till min syster!!
Och det kan jag säga gott folk, det har jag inte gjort på över 20 år tror jag!!
En otroligt fantastisk lägenhet, där jag tror att dom kommer att trivas som fisken i vattnet! (hoppas jag iallafall!)
Sååå fin!
Jag är så glad att få ha dom nära här inom en snar framtid!!
Ha nu en bra kväll allesammans!
Så hörs vi i morgon, inte en dag äldre, utan ett helt år äldre!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: