Jag e´trött..

..och om ni lyssnar riktigt noga, så kan ni höra när jag låter som Stina och säger: -Kaan du förstååå det vaaa?
Men om jag bara hade varit trött för att jag inte gjort nått, hade det varit illa, men nu är jag trött för att jag suttit fast i bubblan i 24 timmar och nätterna där är verkligen inte som hemma!
Jag får alltid dåligt samvete, när jag väl kommer hem, och "luften går ur" mig totalt..
Ibland kan jag chocka mig själv med att göra en massa saker, (som idag t ex, då tvätten har tvättats!) men oftast så blir det en pizza från pizzerian här bredvid och soffläge resten av kvällen.
Men, men åldern tar väl ut sin rätt helt enkelt, och har man inget annat bättre för sig, än att kollapsa i en soffa, så får det väl vara så!
Att vara hurtig och åka och träna, (som jag varit duktig på,) det känns väldigt avlägset en sån här dag..
Men vem vet.. En dag kanske jag rycker upp mig.
Men idag fick det bara bli tvättstugetid och hundpromenader innan kollapsen kom!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: