Jag är jag..

..och det finns inte mycket jag kan göra åt den saken..
Så ni får helt enkelt ta mig för den jag är..

 

Velig -Ja!
Beslutsångest -Är Drottningen!
Ensamvarg -Ja, när jag är trött och inte mår bra!
Fattig -Det spelar ingen roll, jag har till hyran och det är huvudsaken!
Hjärnspöken -Jo, tack, massor, dom frodas bra just nu!
Trevlig -Försöker!
Hjälpsam -Alltid, när jag kan och blir tillfrågad.
Arbetsam -Ja!
Kärleksfull -Absolut!

Take it or leave it.

Det är det jag har att säga idag, och varför vet jag inte, förmodligen är det väl dom väl frodandes hjärnspökena som spökar!

 

 


Postat av: Felicia

svar:

jorrå det är bara bra :)

Datum: 2011-03-12 kl. 22:00:53
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: