Inget gnäll

Noep, inte i det här inlägget..
Vill bara påminna er alla om att det är premiär på Greys Anatomy ikväll!!
Sen kan jag meddela att en av söndagarna i april, så är ni alla välkomna hem till mig på ett "party", och då är det inte ett tupperware party utan något helt annat, som jag tror att dom flesta av er gillar (iallafall av er som jag känner, som är här och läser!)
Living and room heter det, och jag tror att det kommer att bli riktigt skoj!
Gå in och kolla på deras hemsida så får ni se! Inget köptvång, ingen direktbetalning (faktura) och massor med fint!
Bra va´!?

Postat av: Ulrica

Hej

Living and room har mycket fina saker, problemet är bara att notan blir mycket mer än man räknar med :)

Datum: 2011-03-16 kl. 15:00:35
URL: http://mammaulle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: