Home again

Det blev inte ett 22 timmarspass, det blev ett 24 timmars istället!
Jag har varit så generös, så jag har delat med mig av min förkylning till min brukare, så hon har fått vara hemma från sitt jobb! Därav två timmar extra!
Väl hemkommen, så kom mamma på besök, och vi har varit runt på lite olika affärer, bl a till Rusta, där jag äntligen fick tag på dom tapeterna, som jag har sett ut till mitt sovrum.
Jag fick ju en tapetsering av Johan & IsaDora i julklapp, som dom nu (när tiden räcker till!) ska fixa!
Tjoho!
Blev sen bjuden på en god middag hos mamma i ute i skogen i Edshammar, och nu är jag hemma!
Jag är så trött så jag ser i kors, men det kan ju lätt åtgärdas med sömn!
I morgon ska jag till en viss butik och äntligen hämta en viss produkt, som jag har sett fram emot väldigt länge!
Vi kanske ska ha en gissnings tävling här och se vem som kan lista ut vad det är!!??
Priset blir en god chokladkaka! Och skulle någon vilja, så finns den gamla produkten till övers! (nu gjorde jag det nog alldeles för lätt!)
Ha en fortsatt bra kväll allihopa!
Njut av vårvärmen, som sakta men säkert kommer!

Postat av: helene

Hmm.inte en blekaste. Kan jag få choklad ändå??? ;-)

Datum: 2011-03-22 kl. 10:03:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: