Hemma!

Jag har haft ett bra jobbpass, med sommartidsinställning och allt!
Igår åkte jag och C ut till min mamma på kalas, det var uppskattat av C, kan jag lova!
Hon njöt för fullt!
Har fått en blogg award av Helene som är att berätta åtta saker om sig själv.
Känns som om jag redan tömt mig på all information, men alltid finns det väl nått att berätta om, so here we go:
  1. Jag är född på Danderyds sjukhus i Stockholm
  2. Bodde mina första år i Täby, sen Vallentuna, innan familjen flyttade till Falun
  3. Jag har bott granne med den världsberömda popgruppen ABBA i Vallentuna, (Frida & Benny.Björn & Agnetha bodde några hus ifrån!)
  4. Jag har även bott granne och lekt med Mattias Flink i Falun
  5. Jag har platespottat, dvs räknat nr. skyltar på bilar från 001 till 999 och det tog 5 år.
  6. Om jag skulle få välja en sista måltid i livet, skulle jag nog välja Sushi
  7. Jag har plastikopererat mig och skulle vilja göra det fler gånger
  8. Drömmer fortfarande om att hitta mannen i mitt liv
Sen skulle man ge den vidare till 5 personer.
Så varsågoda:
Helena
Isabella
Jennifer
IsaDora
Jennie


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: