Fredag

Redan!
Och med tanke på vad som hände i går kväll på en teaterscen i Uppsala, så var rädda om varandra och det liv vi lever! Jag vet att jag tjatar, men av egen erfarenhet, så vet jag hur fort livet kan förändras.
Även dom gångerna som man är förberedd på det.
Ta vara på stunderna som är, och försök att bortse från till korta kommande, hos människorna som finns i din närhet, iallafall mina fel och brister.
Livet är ingen dans på rosor, utan det är tufft att vara människa.
Så låt den här fredagen vara en dag då du gör någon annan glad, ge någon en kram eller bara ett positivt ord på vägen.
Tack alla ni som är här och läser mitt tjat och mina vardagsfunderingar.

Postat av: IsaBella

Frågestund på bloggen!

Inga frågor är för dumma!♥♥♥

Datum: 2011-03-04 kl. 12:08:04
URL: http://isabellapousette.blogg.se/
Postat av: camilla

Du e en fin människa som bryr dej om allt och alla.Glad att vara din vän!!Ha en bra dag.KRAM

Datum: 2011-03-04 kl. 12:41:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: