En extra dag på "listan"

Det skrev min syster precis på hennes blogg!
Och det är precis vad jag hade tänkt att göra.
Rubriken är:
Det här ångrar jag inte
En av rubrikerna var ju "Det här ångrar jag" och det jag skrev då, var att jag inte går runt och ångrar saker, det blir man bara knasig av.

 

Och det finns en sak som jag bara vill klargöra för er alla, och det är att jag ångrar INTE att jag har skaffat en hund. Alice är en räddare i nöden i mitt liv, och visst är det jobbigt många gånger, som att jämt behöva att be om hjälp med hundvakt, när jag jobbar dom passen som jag gör och Tobias (& Jennifer!) är fantastiska som är dom som oftast ställer upp.
Och när dom inte kan, har jag fantastisk hjälp från Johan & IsaDora och även mina vänner Carola & Johanna som har ställt upp, när det krisat sig, samt min mamma som också har hjälpt mig.
Jag är oerhört tacksam till er alla som hjälpt/hjälper mig!

 

Självklart har jag många gånger kliat mig i huvudet och undrat om jag ska klara av det här, som att t ex få henne rumsren, det var värre än vad jag hade trott (jag var väldigt naiv!), hon är ju fortfarande en valp, så uppfostrar gör jag fortfarande, och det så gott jag kan..
Allt hår, är inte heller skoj, men är en del av "paketet".
Idag blir hon 11 månader.
Hon har inte löpt än, så fortfarande är hon en flicka i hundvärlden!
Jag ser fram emot att ha ett troget sällskap av henne i flera år framöver, och att hon inte bara ska vara en glädje för mig, utan till alla dom som träffar henne!

Postat av: Helena

Amen! Alice brallis - en del av familjen :D

Datum: 2011-03-14 kl. 17:42:24
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: camilla

Alice e så söt.Och hund tricket verkar ju fungera.HAHA.

Datum: 2011-03-14 kl. 17:47:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: