Är det mitt i veckan nu igen?

Jaa, tammetusan..
Onsdag hela dagen!
Jag tjatar (mindre nu, tror jag, sen jag slutade som mattant!) om att tiden går fort, men vi är snart redan i mitten på mars månad, och det innebär att en viss person fyller år...
Hmm..
Som jag skrev i min trettiodagars lista så tycker jag inte att jag är nått att fira, men jag tycker det är riktigt, riktigt skoj att träffa min släkt och min familj, så jag tror minsann att jag tänker se till att vi kan träffas..
På önskelistan (jaaa, jag fyller ju faktiskt år, so wtf) finns : Jag skulle vilja gå till min braiga frisör och fixa till håret, så ett presentkort på another you är mer än okej. Massage, skulle sitta fint också!
Jaha.. ett ego inlägg blev det här..
Avslutar väl med ett kort på mig själv, medan jag ändå håller på!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: