Tjatar

Jo, tack jag vet att jag tjatar!
Jag har ganska bra självinsikt numera (har med åldern och livserfarenheterna att göra!).
Har man vänt ut och in på sig själv ett antal gånger, för att se vad man gör för fel, så det vore väl konstigt om man inte upptäckte att man tjatar..
Men nu ska jag tjata igen..
Sorry!
Men ÅÅÅÅHHHHHH vad skönt det är att få sova i sin egna säng HEEEELAAA natten!!
Vaknade utsövd och "pigg" (allt är ju relativt!)!
Upp och hoppa för att ladda inför ännu ett 25 timmars pass (röd dag i morgon så det blir en timme extra!)
Jag hoppas som vanligt (oups, nu tjatar jag igen!) på ett bra pass!
Trots ut och invändande, av mig själv, så kommer jag nog inte sluta att tjata, det tillhör liksom min personlighet, och är en del av livet, tror jag..
Take it or live it!
Nu återstår bara ett sista tjat, och det är att önska er alla mina fina läsare/vänner/ovänner okända som kända, en underbar och härlig och ljuvlig söndag!
Njut av livet, vi har bara ett!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: