Förlåt

Ett ord, som kan betyda så mycket!
Att säga just det ordet, kan faktiskt förändra människors liv!
Men nu har jag inte gjort bort mig helt och hållet, så jag behöver be er om en sån stor förlåtelse. (förmodligen är jag en stor skitstövel, men allt det kan jag inte rå för!)
Mer än att jag bara vill be er om förlåtelse för dåligt bloggande idag!
Ni har ju ioförsig sett vad som händer på baksidan av min lägenhet, men sen era stackare, vet ni inte så mycket mer..
Men kan berätta att jag ska opereras i september..
Inget allvarlig, men ändå..
Det kanske ni ville veta!?
Jag har jobbat i 24 timmar, och haft ett bra pass!
Också en information, som någon av er undrat över..!?
Vart Alice har varit?
Joo, hon har varit hos världens bästa IsaDora och Johan. (TACK!!)
Är jag förlåten nu?

 

Bra, då går jag vidare!
Rensar mina jordgubbar och mumsar dom för mig själv, och slappar i soffan resten av kvällen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: