Det ändras fort..

..här i livet, det vet dom flesta av oss om, som varit med om både roliga och framför allt tragiska händelser..
Men det var inte det jag tänkte skriva om nu!
Jag vaknade svettig och varm i ett soldränkt rum, och jag kliver upp, för att dricka mitt kaffe och ta min morgonpromenad, förbereder mig på en fantastisk sommarvarm dag igen..
Men vad hände?
Det ändras fort här i livet..
Ena stunden skiner solen, för att två minuter senare åska och regna!
Som så mycket annat som händer i livet, så gäller det bara att hänga med..
Gilla läget, när det förändras.
Och vädrets makter kan man ju inte styra över, så som man kan göra med vissa andra saker som sker runt omkring en.
Men lika fort som regnet kom, lika fort kan det bli solsken igen.
Ha den bästa söndagen alla ni som troget läser min blogg!
Ni som tycker om mig, för den jag är och ni som inte tycker om mig som den jag är.
Jag uppskatter er alla, kända som okända.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: