Ny månad och snart semester

(ser ni leendet på mina läppar?)
Jag har ju dom senaste 10 åren haft förmånen att ha sommarlov, så att planera, när man ska ha semester, det har inte varit lätt.
Men nu blev det tre veckors semester, sen ska jag jobba två pass och sen har jag tre veckor till!!
Det känns riktigt bra.

 

Fast jag har inga speciella planer..
Jag ville ju hyra en sommarstuga, där jag och Alice kunde vara (och gärna ta emot besök av nära o kära).
Men...
beslutsångest..
okunskap..
brist på pengar..
feghet..
Har gjort att det bidde ingenting..
som vanligt..

Men finns det någon som läser det här, som har eller vet om en sommarstuga på lagomt avstånd från Uppsala som vill hyra/låna ut den ett par dagar-en vecka, så hör gärna av er!
Jag är ju inte sämre än att jag kan ändra på mig, när det gäller alla mina fel och tillkortakommanden.
Men njuta ska jag göra vad och hur det än blir!

 

Men först ska jag klara av mina två 24 timmarspass, innan semestern får ta över mitt liv!
Ha nu en bra fredag allesammans!
Njut och var rädda om varandra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: