Ramlat

..Och första tanken är...
Hoppas att ingen såg nått...
Men, det gjorde dom ju, förstås!
Hade varit på IKEA, med Tobbe, för att inhandla en bokhylla, då Alice tyckte att det var skit-trist i bilen, så när vi började att möblera om i bilen, för att få plats med allt, så stack hon...
Och jag efter..
Fick tag på henne, men ramlade samtidigt och tog emot mig med vänster handen..
Inte bra..
Men inget är brutet, bara rejält stukat och ont, just nu!
Shit happends..
Fick skjuts av Johan till Samariterhemmets närakut, (där jag för övrigt träffade på två bekanta!) Blev röntgad och undersökt, och ett konstaterande att inget var brutet!
Så, nu vet ni alla om, vad som hände utanför hissarna på Ikeas parkering!
Och hur jag än beter mig så har jag arslet där bak..
Hoppas att eran dag varit bättre!
Tack Johan & Tobias för hjälpen idag! Love you!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: