Livet går runt

..runt, runt..
Nu har jag klarat av min 48 timmarshelg.. igen!
Väl här hemma väntade Tobias och Jennifer med lunch!
Me like alot!
Jag har även kört runt, runt.. innan jag tillslut tog en parkeringsplats, som jag förmodligen får böter på om jag står kvar.. Frustrerande när man får köra runt, innan man hittar en p-plats..
Men har jag valt att vara snål, och inte betala en för en egen plats, så får jag väl skylla mig själv.. Eller?
En bild från förra året, men den hade lika väl kunna varit från idag, för så här ser det ut på Repslagaregatan just nu!
Jag gillar att snön försvinner.. men alltid ska det ju vara någonting att gnälla över, så fy sjutton för halkan och allt vatten som är just nu! Färdig gnällt!
I kväll ska jag gå på en föreläsning.. Det ska bli skoj!
Det är Pär Johansson, som är i Uppsala och föreläser för oss Kommunal anställda!
Känd från Glada Hudikgänget!
Ha en bra måndag allesammans!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: