Känns som

..om jag inte har bloggat idag..
För blev lite ivrig igår och skrev några blogginlägg, som jag inte publicerat än..
Av bara farten liksom..

 

En latmask verkar ha intagit min kropp iallafall, fast idag rev jag ur den och tog en långpromenad till Röbohagen med Alice, och där träffade vi massor med hundar av alla de slag! Kul! Och ett härligt väder har vi haft också!
Sen tog jag mig i kragen och åkte och fikade hos en f.d arbetskamrat (vi jobbade på samma ställe, men inte tillsammans!)
Storartat, för att vara jag!
Nu är det bara berget till Kraftkällan, som ska klättras över.. Sen kanske man är tillbaka i banan igen..
Eller inte..
I morgon väntar jobb igen, och eftersom jag numera (tror jag) jobbar heltid, så är det ett extrapass insatt, så det blir långa och många pass innan söndag, då en veckas ledighet väntar!
Ha en fortsatt bra måndag allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: