Ingen vår..

Noep.. inte idag iallafall..
För just nu vräker det ner snö.. -igen!
Fast, återigen.. Det är ju vinter.
Och inte har vi det så otroligt hemskt som i norra Australien och Haiti heller, så varför klaga?
Men, jag är ju en klagande och gnällig´en.. så därför så måste jag få gnälla lite iallafall.
Om det är någon som har ett affärs sinne (större än mitt) så har jag ett jätte scoop!
I Stor Britanien (eller England som vi felaktigt säger..) har dom också snökaos, och det är ingenting som dom är vana med. Jag har precis skickat iväg ett par isbroddar (att ha på skorna!) till en vän, som bor där. Det finns inga sånna att få tag på där!! =SCOOP!
Varsågoda!
Hoppas att ni alla mår bra, själv är jag fortfarande förkyld och har ont i handen.. Men klagokvoten, är redan uppfylld för ett inlägg, så jag säger inget mer!
Kram!

Postat av: Helena

http://www.masmastaren.se/sv/Senaste-Nytt/Ledig-tjanst/



:D

Datum: 2011-01-12 kl. 19:28:05
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: