Helg

Och inte för att jag tror ni är dumma, och inte vet om att det är helg nu...
Men just nu känns det som om det var lääänge sen det var helg för mig iallafall.. If you know what I mean..
Jag har precis tagit en powerwalk med Alice, och även om det fortfarande är vintrigt och kallt ute, så var det riktigt skönt!
Igår kväll kom det lite mer snö, som nu täckt isen som ligger under =halt!

 

En hel lördag ligger framför (och en söndag med ioförsig!) och jag har ingen aaaaning om vad jag ska göra..
Städa?
Lata mig i soffan?
Gå på stan?
Åka någonstans?
Umgås med någon?
Bjuda hem någon?
Jaa, det kommer väl att visa sig.
Kanske det blir allt eller inget.
Hur som helst, så önskar jag er alla en underbar lördag.
Njut av ledigheten och jobbar ni så önskar jag er en bra jobbdag!
Var rädda om varandra! Livet är för kort för att slösas bort på dumheter.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: