Generös..

Jag ja!
Jag har verkligen delat med mig av mina baciller generöst.. till höger och vänster..
Själv mår jag som sagt lite bättre.. inte helt okej, men bättre än i fredags iallafall!
Tobbe & Jennifer ligger i varsin säng och är ynkliga idag..
Ser dom vandra omkring här ibland, som vålnader..
Och om det nu är någon, som har en platt TV ståendes hos sig, som ingen knappt tittar på, och som fungerar och som ni vill bli av med, så har jag idag handlat på blocket.se och köpt en till byrå, som tv´n ska stå på!
♥Tack Johan & Tobias för hjälpen! ♥
Så om nu någon vill vara generös och sälja/skänka en platt tv till moi, så är jag på!
Hör av er!
Jag lovar att inte dela med mig med mina baciller! Dom kan jag behålla för mig själv.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: