För er som undrar..

.. så är jag fortfarande dålig.. men jag ska försöka att ta mig till Fyrishov, för att titta på när sonen ska tävla i tyngdlyftning..
Hoppas att jag orkar!
Håll tummarna, speciellt för Tobbe, men när ni ändå håller dom, så håll dom för mig också!
Kram!

Postat av: Ingela

Styrke kram och en liten påminnelse om att gå till källan som du har hos Gud .. så lätt att man glömmer bort den mitt i all ledsamhet... Svagheten är silvertråden i din tro. för när du är svag så är Gud stark och vill lyfta dig. Kanske kommer det inte på det sättet som man tycker det skall komma själv utan ofta kommer det på ett bättre sätt... Sätt dig där en stund Katarina... och bara var i Guds närhet... :) / Ingela

Datum: 2011-01-08 kl. 12:14:16
URL: http://fjallboskogen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: