110103

Måste börja öva på att skriva nya årtalet!
Jag som är lite av en siffernörd, tycker om när det ser bra ut, även med siffror!
Typ den elfte november i år...
111111 Coolt!
Hade svårt att somna i går kväll, så känner mig fortfarande trött, men en lång powerwalk med Alice, får nog hjärnan att vakna till, hoppas jag!?
Ikea, kommer att få äran att få ett besök av mig idag (även av sonen+flickvän!) Kan tänka mig att vi inte är dom enda i Uppsala, som tänker besöka just det varuhuset en måndag i januari!
Jaha, nu återstår bara att önska er alla en bra dag idag!
Var rädda om varandra och istället för att komma med ord som INTE ger någon energi, så ge bort ord och meningar som GER energi och glädje och kärlek till varandra idag!
Det mår vi alla bättre av!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: