Som sagt..

Listan var avklarad...
Vad ska man skriva om då då?
Gnälla lite kanske?
Jag kan gnälla på kylan som är ute.. Hatar att frysa!! Och jaa, jag veet att hata är ett starkt ord, men jag gör faktiskt det! Har hellre lökringar under armarna och svettpärlor i pannan, än att känna mig fryssen! Så deså!
Nu längtar jag efter våren, snön som smälter värmen som kommer och med den allt det gröna och vackra!
Jag ser fram emot att för första gången på över 11 år ta ut semester!
Har ju inte behövt det innan, eftersom det kommit automatiskt och dom senaste två åren har jag ju sommarjobbat dessutom. Vet ni vad ni ska göra i sommar? Vet folk sånt redan nu?
Jag kanske ska hyra en stuga och bara vara.. Hmm.. Varför inte?
Ha nu en fortsatt bra onsdag allihopa!
Var rädda om varandra och fortsätt vara positiv om människor runt omkring dig, det märks när det inte är så!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: