Mina syskon

Skulle jag kunna skriva om hur mycket som helst..
För är det några som betyder så oerhört mycket för mig, så är det mina två systrar..
Jag har en bror också, och självklart betyder han också jättemycket, men ålders skillnaden är 15 år emellan oss, så vi har inte varit lika tajta!

 

Vi tre systrar är lika, men ändå så olika..
Har likadana handstilar och rösterna är lika.. Men till utseende är vi olika, men lika..
Jag älskar mina systrar sååå oerhört mycket.. Dom är så fina!
Dom har hjälpt mig i både vått och torrt, dom har alltid funnits där, när jag behövt något..
Eftersom jag är äldst av oss alla, så har jag varit först med det mesta, på både gott och ont..
Jag är den som det varit mest dramatik runt omkring.(såklart!)
Men dom har alltid funnits där och tur är väl det!
För två år sedan gjorde vi något som vi aldrig hade gjort förut, vi åkte på en semester tillsammans, bara vi tre!
Åhhhh, vad det var skoj!
Hoppas att vi får tillfälle att göra det fler gånger!?
Dom är så fina alla mina syskon.
Tack Ulrika, Helena och Björn för att ni finns i mitt liv!
Jag älskar er, mer än vad ord kan uttrycka!
Finare syskon finns inte, jag lovar!
Kram!

Postat av: Helena

<3<3<3

Datum: 2011-02-02 kl. 20:30:58
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: