Mina drömmar

Ska jag berätta om vad jag drömmer om på nätterna, så kommer det bli ett trist inlägg, för dom drömmarna minns jag aldrig!?

Så jag kan väl berätta om vad jag dagdrömmer om istället.
Jag drömmer om att köpa en trisslott och skrapa fram tre tv-apparater eller klöver, åka till tv4 studion och skrapa fram 5 miljoner kronor.
Att få bli skuldfri.
Att få slippa oroa mig hur pengarna ska räcka och bli över till slutet på månaden.
Jag drömmer även om att få träffa någon, någon som älskar mig trots alla mina fel och brister, som jag kan åldras tillsammans med, resa ut och se världen med och som aldrig kommer att svika mig.
Det är mina drömmar.
Kram!

Postat av: IsaDora

Jag hoppas och tror att dina drömmar blir uppfyllda <3

Datum: 2011-02-06 kl. 10:23:38
URL: http://isadorawillind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: