Listan

Som jag till punkt och pricka försöker att hålla mig till, gör att mina blogginlägg blir personliga, men samtidigt inte..
Jag berättar saker som jag aldrig berättat eller skrivit om förut, så för er kanske det är skönt att slippa mitt tjatande!!?
Så idag ska jag försöka att ta ett kort på mig själv och visa vad jag har haft för kläder på mig!

 

Just nu sitter jag framför datorn, med mys/träningskläder.. Ska ju snart ut i halkan med Alice och ta en promenad! Fick ett tips om hur jag ska få henne att sluta dra i kopplet, så igår måste vi ha sett väldigt roliga ut, då vi gick fram och tillbaka, fram och tillbaka.. promenaden tog säkert en timme.
Tipset gick ut på att när Alice drar, ska jag vända om och gå åt andra hållet.. Så, så höll vi på..
Vet inte om hon fattade, men vissa gånger är det värre än andra.
Så om ni har tips, tar jag tacksamt emot dom! Tobias tycker att jag beter mig som ett adhd-barn när jag tillslut blir helt galen på henne, när hon bara drar och drar.. så jag gör ju absolut inte rätt, eftersom jag inte får henne att sluta helt!
Men som sagt, vissa promenader är en fröjd att gå, men ibland känns det som om vi har en dragkamp!

Så, nu har ni fått ett "vanligt" inlägg..

Lite gnäll, lite tjat och en uppmaning att höra av er!

Hoppas att ni får en bra dag allihopa! Var rädda om varandra och gör någon glad idag!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: