Grattis idag till


Till min pappa som fyller 69 år idag! Hoppas att du får en underbar dag!

Sen kan jag berätta att det var en underbar dopdag igår! Mysigt och trevligt på alla sätt och vis, sen så har mitt förkortade arbetspass inte varit så skoj..

Bläe..

Att ta reda på spyor kan väl aldrig vara skoj, och speciellt när dom kommer någons säng..

Nä fy attan, vad jag mår tjyvens nu!

Familjen Calvo/Lindroth med huvudpersonen ♥Douglas Alfons Calvo♥

Gudföräldrarna/faster/morbror

En fin tradition tycker jag, att alla mina barn, mina systrars barn och nu även barnbarn, är döpta i samma dopklänning och Barbro hon har broderat in allas namn varteftersom med dopdatumen!

Matpaus efter allt ståhej i farmors famn.

Finaste ♥Adina♥

Nu ska jag ta och lägga mig en stund och hoppas på att jag klarar mig från magsjuka!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: