Det här hade(?)jag på mig idag

Och som ni alla vet, som känner mig, eller iallafall vet vem jag är.. så är jag ingen som försöker synas eller ta plats.. Så mina klädval avspeglas även här..
Inga skrikiga, konstiga kläder.. utan ganska vanliga men fina kläder, försöker jag att sätta på mig.
Och för att vara helt ärlig så var det faktiskt riktigt länge sen jag köpte något nytt..
Hmm..
Tänker inte ställa mig framför spegeln och ta ett kort.. inte just nu iallafall, så jag kan berätta allt jag har på mig:
  • Trosor (från Lindex)
  • BH (fått från Carola!)
  • Linne (från Esprit)
  • Långkalsonger (fått från mamma!!)
  • Strumpor (från New Body)
  • Jeans (Esprit)
  • Tröja (Esprit)
Har sett att den här rubriken återkommer två gånger till, så jag kanske bjuder på nått kort lite senare..
Men som sagt, jag är ingen klädoman, utan har det jag behöver, men gillar att vara fin!
Kram!

Postat av: Carola

Ohhh så underbart att få finnas med där i ditt liv i vardagen. Sånt gillar jag. Vare sej det gäller en skänkt bh eller en virkad duk som får finnas i mina vänners vanliga liv. För då får jag finnas med också liksom. Fast jag inte orkar umgås och höra av mej så särskillt ofta till nån. Att få finna med lite ändå, det är nåd <3

Datum: 2011-02-01 kl. 13:53:47
URL: http://fyrtioplusundrar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: