Växlar

Jag undrar hur många växlar man har?
Just nu känns det som om jag går på någon slags överväxel, för jag vet att om jag sätter mig ner, så kommer jag somna på studs!!
Så därför gör jag just nu allt annat, än kopplar av..
Det känns som om jag går på speed eller nått..

 

Men, kan berätta att det har varit en otroligt bra helg, med 48 timmars arbete!
Hade ju Alice med mig igår, och hon är helt fantastisk! Hon anpassar sig, till C och vet vad som gäller!
Plus att C älskar att klappa och "försöka" på Alice, så det går verkligen ingen nöd på henne!
Det kan låta som om jag bara skryter, och det gör jag kanske, men har man fått en underbar hund, so wy not?
Då får man faktiskt skryta!
Ha en fortsatt bra måndag allihopa!
Själv ska jag fortsätta att gå på speed. Jag har tom plockat ut klädseln ur soffan, för att tvätta den (då kan jag inte heller lägga mig i soffan och somna!)

Postat av: camilla

Du e på topp!!!Spara lite power tills onsdag då ska vi ju luncha!!!Mega kram till dej.

Datum: 2011-04-11 kl. 17:10:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: