Snart påsk

..igen!
Ni som följt min blogg, vet att påsken inte firas speciellt i min familj.
Själv så jobbar jag i helgen, men fredagen är ledig, så jag funderar på om jag ska fixa till en familjemiddag..
Men då är frågan:
Vad äter man till Påsk, mer än sill och ägg?
Är det julmat i repris?
Hur brukar ni göra?
Kom gärna med förslag på bra, enkel och GOD påskmat!

Postat av: Anonym

ägg, sill, lax, lamm, potatis, köttbullar, pajer, smörgåstårtor och en hel desserter!

Datum: 2011-04-18 kl. 18:58:15
Postat av: Ulrika

Jansson, sill och potatis, köttbullar och prinskorv. Och självklart målade ägg!! Här i Spanien säljer dom färdigmålade! Hoppas ni får trevligt!

Mycket kärlek <3

Kramar <3

Datum: 2011-04-18 kl. 19:24:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: