Se upp!

Idag är det (redan!!) första april, den enda dagen på året, då det är tillåtet att ljuga..
Men, jag kan meddela er redan nu att jag har inte kommit på nått bra "lur" än, så ni kan vara lugna..
Eller, förresten, skulle ni tro mig om jag sa att jag bestämt mig för att köpa sommarstugan som jag kollat på??
Näe, trodde väl inte det..

Vädret verkar vara ett skämt idag också..

Snöblandat regn.. Usch..

 

Jag ska ta med mig min mamma på tåget till Stockholm idag, trots vädret.. Det ska bli mysigt!

Fyra generationer som ska mysa tillsammans, det ser jag fram emot!

Återkommer säkert med flera bilder från dagen, lite senare!

Så ta det lugnt allihopa idag, tänk på att även i dom lugnaste vattnen så lurar en ful fisk, som kan lura er idag!

 

Ps. Jag har passerat 12000 besökare, och det är heller inget skämt!! =)) D.s



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: