Klart för idag!

På vissa pass gör jag inte mycket, mer än att ta hand om min brukare, (vilket inte bara är bara, kan jag meddela) men på vissa pass hinner man både det ena och det andra, och det här har varit ett pass, som jag verkligen kan skryta om..
So here we go:
Jag har haft Alice med mig, alltså, en till att ta hand om.
Jag har kokat Katrinplommon puré.
Jag har även kokat Fruktkräm (jag känner mig som någon från forntiden, som KAN göra sånt här!!)
Jag har tvättat.
Fixat pannkakor, som jag även paketerat och fryst in.
Dammsugit (det verkar som om det bara är jag som gör det där..)
Sa jag att jag hade Alice med mig också..?
Plus allt annat som jag alltid gör när jag jobbar!
Nöjd med passet är jag, hur som helst!
Jag hoppas att ni är nöjda med allt det ni gör och har gjort för någon annan!?
Det är trots allt en bra känsla!

Postat av: Liger - The Biggest Cat in the WOrld

Sounds great :) best wishes and have a great day :)

Datum: 2011-04-20 kl. 15:20:33
URL: http://www.ligerworld.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: