Har det bra

Till och med okej, faktiskt!
Idag har jag varit till mitt gamla jobb på LO, och kan bara konstatera att jag fattat rätt beslut, och jag har det bättre nu!
Jag saknar mina fina vänner, massor..
Den dagliga kontakten, myset och allt prat..
Men dom finns ju kvar, och dom är fortfarande mina vänner och vi har varandra, fast på ett annat sätt.
Jag får alltid feedback där och mitt ego får sig en dos, varje gång vi ses..
Tack för det mina vänner!
Fortsätt att göra det ni ska, tills tiden är inne för att göra något annat.. Det kanske går fortare än ni tror, vem vet!?
Ni är fantastiska och jag saknar er!

Ha det bra allihopa i helgen!
Njut av livet och att det i morgon redan är den sista april och att maj månad börjar..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: