Västerås t o r

Jag är, som dom flesta vet, konservativ av gammal ohejdad vana.. rädd för alla sorts förändringar i livet, vad det än gäller.
Även om jag kan slå mig för bröstet och säga att så mycket förändringar som jag har varit med om i livet, och speciellt dom senaste åren, så är det helt okej!
Men att bara sätta sig i bilen och göra nått som egentligen inte hör till vardagsbestyren, kan vara jobbigt i en konservativs hjärna. Men idag har jag iallafall åkt fram och tillbaka till Västerås, allt för att Jennie glömde sin bettskena i min säng i lördags när hon sov över!
Underbart att få träffa Spanienresenärerna innan dom gav sig av mot sydligare breddgrader! Vi åt tillsammans på Pizza Hut, innan dom begav sig till flygplatsen och jag for hem mot Uppsala igen!
Vetskapen om att jag gjort en stor tjänst känns tillfredsställande i hjärnan, eftersom allt det konservativa fick gå och gömma sig i nån gammal vind och fram kom det crazy och galna! Dom hade gjort detsamma för mig, så det känns mer än okej!
Nu hoppas jag att dom får en underbar semester i ett soligt och varmt Spanien!
Nästa gång vill jag följa med!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: