Vädret tog sig

Nu försöker verkligen solen att bryta igenom molnmassorna på himmelen!
Idag har jag verkligen inte gjort nått.. Bara varit ute med mina coola stövlar i ruskvädret och rastat Alice!
Skönt med sånna dagar ibland..
Hade funderingar på att traska ner på stan, men latmasken tog över, så det blev tv-tittande i soffan istället!
Nu ska jag snart åka till Eriksberg och jobba igen, har inte riktigt koll på antal timmar, men 19 timmar tror jag det blir! Det är ett specialpass, jag och en till ska dubbeljobba, och hon som jag delar passet med ska inte ha så många timmar, så då har dom gjort ett "delat" arbetspass!
Har inga fler pass den här veckan, nästa vecka blir det tre stycken, sen kommer 1 veckas ledighet!
Ha en fortsatt bra onsdag mittiveckandag!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: