Tack Leffe!

Nu är min bil lagad OCH besiktigad!!
Såå skönt, är såå tacksam till min vän Leffe, som slitit med att fixat med bilen!
Nu längtar jag efter att få köra den också! Idag lyckades jag med att fickparkera den "traktor" som jag lånar!
Var så lycklig att jag "hoppsade" när jag gick därifrån! (ni fattar, vad jag menar va?)
(bilden är snodd från facebook!)
En fantastisk vän! Tack Leif!
I kväll har jag varit på sista teori valpkursen! Mycket tänkvärt man får höra, kan jag lova!
Nu gäller det bara att få till det praktiska också! Även om jag tycker att vi har kommit långt, så har jag mycket kvar att lära OCH träna på! Men en fantastisk hund har jag fått iallfall! Tacksam som bara den är jag! Både med hunden och vänner som ställer upp och som orkar och vill hjälpa en! TACK!
Kram!

Postat av: Lauritzalbertine

Hi, cool site. What CMS is it?

Datum: 2010-09-30 kl. 12:03:06
URL: http://lauritzalbertine.bloglabel.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: