Suck..

Vad ska man skylla på?
Dåligt hållna tummar eller taskiga böner?
Eller bara en sliten bil?
4 anmärkningar fick jag iallafall på bilen och det känns som om det kan bli en dyr historia.. BAJS!
Men hoppet är ju det sista som lämnar en, så jag hoppas fortfarande att det ska ske ett mirakel och det blir så billigt som möjligt! Jag vill ju så mycket mer... Min Platt-TV, och nya byrå som jag så gärna vill  ha.. Inte en kotte har hört av sig på annonsen på blocket heller.. BAJS!
Hatar är ett starkt ord...
Men jag hatar verkligen det här..
Känslan av nederlag..

Har fått umgås med systeryster och mamma idag.. MYSPYS! Inte bajs!

Sen har jag gjort färdigt tatueringen på foten! Inte bajs!

Ont som bara den gjorde det (om man jämför med dom andra som inte alls gjorde så ont!) BAJS!
Såå skönt att ha gjort den klart!
Nu får jag ladda upp inför nästa!!

Kram!

Postat av: Ehlin

Du verkar ha kommit i kiss och bajs åldern innan Adina!! :D Ha ha ha, du e rolig du!

Tur att du jobbar så mycket nu då så kanske de går bra med bilens reparationer?! Tänk om du jobbat kvar på LO...Då hade de varit taijtare, eller?!!

Love u! Pussar

Datum: 2010-09-01 kl. 07:09:35
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: