Måndagmorgon och nya tag

Vad fort det går att bli/känna sig lat!
Nu har jag varit ledig i lite mer än en vecka, och det känns riktigt skönt, nästan så att jag bävar för att börja mitt "nya" jobb i morgon.. Hmm.. Hur är man egentligen?
Lat, förmodligen..


Alice, hon ska få bo hemma hos Johan & IsaDora..
Jag hoppas verkligen att hon sköter sig! Sist Johan hade henne, så var hon lite dryg.. Pep, och ville ut hela tiden (förmodligen för att kolla efter mig..) Men, nu är hon lite äldre (snart 5 månader!) och jag hoppas, som sagt, att det ska gå bra! Inte för att jag VILL lämna bort henne, men det är skönt att veta att det GÅR bra, när jag väl måste göra det!

Jaha, inga planer för idag...
En latmaskdag kanske?
Jag får passa på att önska Familjen Pousette en helt underbar och fantastisk resa till Spanien (jag ä´int´bitter, bara grön av avund!) Njut och mys!!

Ha en bra måndag/vecka alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: