Lördag morgon

Och hunden har sovit hela natten, och nu vill hon knappt gå ut... Faktiskt riktigt skönt!
Själv laddar jag upp för ett 27 timmarspass, i Eriksberg, det enda som är jobbigt, är ju vad man ska hitta på under hela tiden. Rutinerna och tiderna är givna, men resten av tiden då? Tur att Carola också jobbar så vi kan dejta lite!
Jag kommer sakna "hemma", speciellt eftersom Familjen Melander kommer att besöka oss! Det hade varit så kul att få träffa dom alla!
Jag hade behövt få en lektion av Conny, hur allt fungerar på Macen! Är fortfarande irriterad över att korten "lägger" sig!
Ja,ja nu ska jag försöka få ut Alice, som lagt sig för att sova igen.. Är ju frestad att göra detsamma, men då blir jag nog alldeles snurrig! ;-)
Ha en bra lördag allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: