Jobbigt

Ibland sätter omständligheterna till det för en.. Gör att fast jag är så glad över det nya och underbara som hänt i livet, så blev det tungt.. Först bilen som måste fixas och nu datorn som återigen lagt av.. Suck.. Vill visa er bilder på den sötaste Douglas och Adina, som jag fick pussa och krama igår.. Men, ni får vänta tills jag fixat en dator.. Vet inte hur allt ska gå till, men Mediamarkt står på tur iallafall. Känns som om jag är otacksam, men det vet ni att jag inte är.. Jag är bara så trött på att omständligheterna.. Att aldrig få känna att jag räcker till, att pengar finns till det jag vill ha och behöver.. Spelar ju ingen roll att jag har halvt jobbat ihjäl mig, så ska det inte räcka till ändå.. Nej, nu ska jag sluta gnälla och vara ledsen. Jag har ju allt! Nu har jag fått gnälla av mig iallafall! Kram!

Postat av: IsaDora

Vad jobbigt att den har lagt av! :( Det är så typiskt att det ska komma flera saker på en och samma gång!



Beroende på när du hinner införskaffa en ny så vet du att det finns två datorer här som du mer än gärna får använda under tiden! Stora kramar!

Datum: 2010-09-09 kl. 09:53:19
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: