Honey I´m home

Jepp, dubbelhelgen är avklarad och det har gått riktigt bra!
Självklart är jag trött efter att ha jobbat 24h*2 pass sen i fredags, men vetskapen om att min alldeles egna säng står här och väntar gör det hela helt okej!
När jag kom hem idag, så var Tobbe & Jennifer ute med Alice, så det var ingen som kom och mötte mig, men jag hade precis kommit innanför dörren och hängt av mig ytterkläderna då jag hörde att dom kom..
Och Alice blev helt galen (av lycka!) Redan utanför vid ytterdörren hade hon bettet sig konstigt och "galet", hon hoppade jämfota, och var överlycklig! Skönt att veta att man är saknad!
Nu är jag ledig tills nästa tisdag, då "vecka 1" börjar igen!
Ha en fortsatt bra måndag allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: