Home alone

Jaha, Tobbe & Jennifer har äntligen kommit iväg på deras "semestertripp" till London.
Jag hoppas verkligen att dom får det kanonbra! Såg att vädret var MYCKET bättre i London än här i Uppsala, för här är det verkligen SVINkallt! Igår funderade jag på att ta fram vinterjackan.. Det blåste, och det var nog inte många grader alls.. Hugaligen! Så nu kan vi väl konstatera att sommaren är slut och det har blivit höst år 2010!?

I helgen är det Ulva Marknad, så jag tror att jag ska ta mig dit! Fast det spar jag tills i morgon, för då ser det ut som om det kommer finfrämmande, som också vill gå på marknaden..!

Idag vet jag inte alls vad som händer...
Men det brukar ju bli bra iallafall, först ut är en powerwalk med Alice.. Som förresten fått nytt käk, för det misstänks att hon inte tål maten som jag gett henne (typiskt att jag just köpt en hel säck då!!)

Ha en bra lördag allihopa!

Kram!

P.s Tobbes tatuering blev JÄTTEBRA! D.s

Postat av: Helena

Jajjemän... Finbesök minsann! Och sen kommer ju jag också ;-)

Datum: 2010-09-04 kl. 20:02:45
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: