Fredag... Nu igen!

Så är det..
Fredag igen!
Skönt för dom som har jobbat, och fast jag har varit ledig några dagar nu, så är det speciellt med fredag även för mig!
 
Jag fick inget telefonsamtal igår från verkstan, kanske lika bra det.. En kompis hörde av sig via Facebook (I love FB!) och sa att han ev. kunde hjälpa mig, så jag får väl se vad slutnotan blir, och överväga att utnyttja min snälla kompis istället.. Om han nu har tid!? =)

Inga planer alls idag.. rätt så skönt faktiskt! Carpe Diem!
Ska försöka få ordning på stackars Alice mage.. inatt  har det sprungits ut igen..

Är supernyfiken på Tobbe (som fortfarande sover) jag tror han gaddade sig igår... (det är en smittsam företeelse, och beroende framkallande!)

Ja det var morgonens uppdatering..
Inte mycket till inlägg det här..
Men, men..
Det blir inte bättre än så här just nu!


Kram!

Postat av: Helena

Japp idag är en bra dag! Vilken dag passar bäst att komma tror du? Har pratat om söndag så jag kanske ska hålla mig till det?! Ska du med ut på marknad? Kramis

Datum: 2010-09-03 kl. 19:18:30
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: