En bra dag!

Hade jag igår och tänkte jag även se till att ha idag också!
Även om jag inte fattar just nu hur min otroligt braiga IMac fungerar hela tiden *river mig i håret*.
Om nån som kan det här med IPhoto och blogg läser det här, kan ni väl höra av er!?
Det räcker med att ni kan IPhoto, förresten.
Igår efter mitt 22 timmarspass så åkte jag och min vän Carola upp till Leksand!!
kul och mysigt att få göra något som spränger alla ens begränsningar! Carola hade aldrig varit på ishockey innan, så bara det var kul!
Tack Conny (& Fredrik!) för biljetterna och den fantastiskt goda pizzan!
Leksand spelade mot Almtuna, och vann med 3-1. Ovanligt lite publik (4000), men fantastiskt roligt att få vara där!
Ha en bra onsdag allihopa!
Njut av dagen!
Njut av varandra!
Njut av höstsolen!
Ingenting av den här dagen kommer att komma tillbaka!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: