Efter 27 timmars jobb

..så är jag oförtjänt pigg!
Har haft det bra, igår började vi med att fika på bageriet, som ligger alldeles här bredvid. Och idag avslutade vi med att ta färdtjänst till Ulva Kvarn och fika där också! Vi åkte tillsammans med "den andra C." och Carola! Härligt att få mysa med henne.. Jag saknar den dagliga peptalken med Carola, som jag tidigare hade!
Här hemma väntade Alice, som blev glad när jag kom hem. Trist att jag missade hela familjen Melander, men Conny har grejat med Macen (det syns eftersom Leksands IF, och Connys-TV finns med på startmenyn!)
Igår när jag kom till jobbet hade dom fixat en egen låda i klädskåpet OCH i kylskåpet med "Kattis" på!
Det värmer!
Hoppas att ni alla har haft en bra helg!?
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: