19 september 2010

Vad ni än tycker, vad ni än tänker göra idag, hur upptagna ni än är med era liv:

GÅ OCH RÖSTA!!!!!!!!!

Det är faktiskt jätteviktigt!
Jag tänker inte göra den här bloggen till en propaganda blogg, för ett speciellt parti eller block, sånt får ni avgöra själva, men ni som känner mig vet iallafall vart jag kommer att lägga min röst!
Kan ju avslöja så här mycket:
Tack Gode Gud, för att Mona inte kommer att bli Sveriges stadsminister! Bevara oss från det!
Men som sagt, det tar inte lång stund att gå/cykla/åka bil till eran vallokal GÖR DET!!
Ni som har ungdomar i ert hushåll, som kanske aldrig har röstat förut, visa dom hur man ska göra, deras röst är än mera viktig idag!
Så, nu har jag propagerat färdigt för den här gången!
Ha nu en fantastiskt dag idag!
Njut av september (den är snart slut!).
Njut av varandra, ni vet inte vad som lurar bakom hörnet.
Och sist av allt:
GÅ OCH GÖR ER RÖST HÖRD!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: