Onsdagsfunderingar

Jag har ioförsig alltid funderingar, vare sig det är onsdag eller inte...
När jag tar min morgonpromenad tillsammans med hunden, så är det många tankar som snurrar runt i skallen på´en! Både dåliga, knasiga och ibland kloka tankar!
Jag har nog citerat en vän här förut, som sa att när man promenerar så kan man ge sina tankar vingar.
Och i mitt fall, så har det varit min räddning.
Hade nog varit på ett helt annat ställe, om det inte varit så.
Ärligt!
Jag är så oerhört stolt och tacksam till det jag har åstadkommit i mitt liv, och då framför allt mina tre underbara barn. Dom är och har varit ALLT i mitt vuxna liv (sen jag blev mamma för 24 år sedan) och det som för mig har varit, och är jobbigt, men som är det mest naturlig i livet, det är ju att NU är jag inte allt i deras liv längre..
Det är mina onsdagsfunderingar..
Som har fått vingar..

Idag är det en jobbdag igen!
Och jag har STORA onsdagsfunderingar på att åka till gymmet INNAN jag börjar jobba..
Hur låter det?
Knasigt?
Som mig?
Näe...
Jag lovar ingenting, så får vi se om jag överraskar både mig själv och er! =)
Ha en underbar onsdag allihopa, var rädda om varandra och låt era tankar få vingar, för i huvudet blir dom bara tokiga!
Kram!

Postat av: Helena

Du är så oerhört klok! Jag älskar dig! En riktig förebild, jag är stolt över dig! Pussar och kramar

Datum: 2010-10-13 kl. 11:38:05
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: Eivindlinda

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Datum: 2010-10-13 kl. 13:22:55
URL: http://eivindlinda.blog24h.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: